سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 860261
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
تقدیر و تشکر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان، به منظور انعکاس خبری و اطلاع‌رسانی مناسب رویدادهای حوزوی در این استان، از خبرنگار خبرگزاری حوزه تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مدیر حوزه علمیه استان سمنان، با اهداء لوح تقدیری از خبرنگار خبرگزاری حوزه در این استان، به واسطه انعکاس خبری و اطلاع‌رسانی مناسب رویدادهای حوزوی در این استان، از خبرنگار خبرگزاری حوزه تجلیل کرد.

متن این لوح تقدیر به این شرح است:

جناب آقای ناصر مومنیان

مسئول محترم خبرگزاری حوزه در استان سمنان

رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است، خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع‌رسانی اند.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده، فرصتی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه‌ی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی و نیز شما خبرنگار صدیق و شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نماییم.

از خداوند متعال برای شما و همه تلاشگران این عرصه توفیق روز افزون تمنا دارم، این لوح سپاس به یمن تلاش‌های ارزشمند شما در عرصه اطلاع‌رسانی اخبار حوزه و حوزویان تقدیم می‌شود و امید آن که در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) با بهره‌گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha